Pasiune sau plăcere?

Follow-your-Passion

De fiecare dată când întâlnesc oameni noi, inevitabil se ajunge și la întrebarea ”tu cu ce te ocupi?”. Este normal să punem această întrebare, că doar dorim să aflăm și ce anume face persoana respectivă. De foarte multe ori aud de la persoana cu care vorbesc că îi place ceea ce face, mă refer aici la locul de muncă sau orice altă activitate pe care o are. Dar rareori am auzit pe cineva spunând că este pasionat de ceea ce face. Întrebarea mea este: de ce să nu facem ceva care ne pasionează?

Eu cred foarte mult că în viața este bine să facem ceea ce ne pasionează, nu neapărat ceea ce ne place. Iar asta cumva ar însemna să ne urmăm visul. Să vă zic o mică povestioară. Am terminat Politehnica, calculatoare cu predare în limba franceză. Doar că în anul 3 de facultate am intrat în ASAFF, unde mi-am descoperit pasiunea, aceea de a lucra cu oamenii. Îmi place în continuare programarea, dar pasiunea mea sunt oamenii. Și voi face întotdeauna ceea ce mă pasionează. Asta consider eu că este diferența între a face un lucru pentru că îți place și a face un lucru pentru că te pasionează.

Tu faci ceea ce te pasionează? Dacă da, felicitări pentru că ai ales această cale 🙂 Dacă nu, îți voi lăsa două întrebari care s-ar putea să te ajute:

  1. Seara când te culci, abia aștepți să te trezești ca să te apuci de activitatea ta?
  2. Când pleci de la acea activitate, chiar dacă te simți obosit, ai în tine o energie și vrei să mai continui încă 2-3 ore?

Cum ar fi ca răspunsul la ambele întrebări să fie ”da”? Cum ar arăta viața ta? Am făcut și lucruri care îmi plăceau, dar și lucruri de care eram pasionat. Și crede-mă, te simți mult mai bine dacă faci ceea ce te pasionează.

Până data viitoare, dă-ți voie să vezi!

Leave a Reply

